Benvinguts a l' AYMAMÍPUNTCAT

Els itineraris que es descriuen en aquest Blog no fan, en cap cas, la funció de cap guia excursionista o de muntanya. Si en seguiu algun, ho feu sota la vostra responsabilitat.
Abans de sortir a la muntanya, informeu-vos bé de la ruta, la méteo i el material necessari per afrontar-la.



SALUT i MUNTANYES //*//

Ramon.


divendres, 18 d’abril del 2008

la meva bso (la vida és un videoclip)

Com que jo ja tinc una edat, sóc dels qui ens va tocar fer la mili. Però tranquils, que no us explicaré cap batalleta.
En el primer viatge de permís cap a Barcelona, jo era a Galícia, mil hores en autobus, una de les músiques que van sonar, segurament en aquells cassets de vuit pistes que duien els autocars, va ser el September, i se'm va enganxar força.
Encara ara, quan l'escolto, no puc deixar d'associar-la a aquell moment de la meva vida.
El video que he trobat, no és tal; només és l'àudio, però és el que reprodueix més fidelment la cançó tal com jo la recordo.