Benvinguts a l' AYMAMÍPUNTCAT

Els itineraris que es descriuen en aquest Blog no fan, en cap cas, la funció de cap guia excursionista o de muntanya. Si en seguiu algun, ho feu sota la vostra responsabilitat.
Abans de sortir a la muntanya, informeu-vos bé de la ruta, la méteo i el material necessari per afrontar-la.



SALUT i MUNTANYES //*//

Ramon.


dilluns, 28 de juliol del 2008

les meves vacances


Aquest any m'ha costat més decidir què faria per vacances. Com que l'any passat vaig fer un trekking, aquest any potser faria un viatge, però no ho acabava de tenir clar del tot.

Fins a primers de juliol no m'hi he posat amb els catàlegs. L'únic que tenia clar és que no volia anar sol pel meu compte; així que penso... potser a l'Uzbekistan, Samarcanda, la Ruta de la Seda... No surten a l'octubre, ja m'han fotut.

A veure què surt a l'octubre... Em quedo amb Níger, Madagascar, o Indonèsia... És clar que un trekking amb ascensió tampoc no estaria malament. Em miro quatre coses i envio un correu a Sanga, des d'on em confirmen la sortida del trek del Mera Peak.

Ara tinc clar què és el que em ve més de gust. A l'octubre me'n vaig al Mera.

http://www.vsanga.com/secundarias/trekking_ascension/TA_mera_peak.htm