Benvinguts a l' AYMAMÍPUNTCAT

Els itineraris que es descriuen en aquest Blog no fan, en cap cas, la funció de cap guia excursionista o de muntanya. Si en seguiu algun, ho feu sota la vostra responsabilitat.
Abans de sortir a la muntanya, informeu-vos bé de la ruta, la méteo i el material necessari per afrontar-la.



SALUT i MUNTANYES //*//

Ramon.


dilluns, 28 de juliol del 2008

m'he comprat uns gatets...


Els que corrien per casa ja eren força vellets, ja donaven mostres de la seva edat i no estaven pel que havien d'estar.

Què podia fer? Forçar-los sense tenir en compte la seva precarietat no em semblava bé, encara haurien pogut donar-me un disgust. Així que... els he liquidat, això sí, ben content dels anys que hem estat junts.

Els nous són més propis de l'època actual, com d'una raça nova diria jo...

Els vaig estrenar a l'Stromberg i van anar genial. Al final ja em feien mal i tenia ganes de treure-me'ls, senyal inequívoc que em van bé.

Ara, doncs, toca treure'n profit.






Siau. ;-)