Benvinguts a l' AYMAMÍPUNTCAT

Els itineraris que es descriuen en aquest Blog no fan, en cap cas, la funció de cap guia excursionista o de muntanya. Si en seguiu algun, ho feu sota la vostra responsabilitat.
Abans de sortir a la muntanya, informeu-vos bé de la ruta, la méteo i el material necessari per afrontar-la.



SALUT i MUNTANYES //*//

Ramon.


divendres, 1 d’agost del 2008

un mes sense sardinetes...




Al número 41 del carrer Vallespir hi ha la bodega Bartolí. És un bar d'aquests de tota la vida, dels d'abans. Dels que a mi m'agraden, perquè jo també començo a ser dels d'abans.

El conec de quan vivia al mateix carrer, unes cases més avall. Arran d'una convidada em vaig aficionar a les seves sardines amb escabetx, que jo trobo delicioses. Per descomptat que tenen moltíssims i bons plats, però jo sóc addicte a les sardinetes.

Quan passo per la porta ja no em demanen què vull; m'assec i em porten la cervesa, les olivetes i una bona ració de sardines. Per esmorzar o per dinar, tant se val.

I m'agrada, també, perquè l'Albert o el Vicenç, els dos germans que el porten, no només em tutegen, sinó que em diuen "nen", "xato", "tito"; en fi, com a casa.

Avui tanquen per vacances, fins l'1 de setembre.