Benvinguts a l' AYMAMÍPUNTCAT

Els itineraris que es descriuen en aquest Blog no fan, en cap cas, la funció de cap guia excursionista o de muntanya. Si en seguiu algun, ho feu sota la vostra responsabilitat.
Abans de sortir a la muntanya, informeu-vos bé de la ruta, la méteo i el material necessari per afrontar-la.



SALUT i MUNTANYES //*//

Ramon.


diumenge, 14 de desembre del 2008

la meva bso (la vida és un videoclip)


Deuria ser l'any 86 quan em vaig comprar el primer reproductor de CD, i el primer CD que hi vaig escoltar fou la meravella de la banda sonora de Blade Runner, de Vangelis.
La pel·li l'he vista tres o quatre cops, i la música no em canso d'escoltar-la.

Blade Runner-Love Theme-Full version


.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

és també una de les meves grans pel·lícules! encara que el 86 encara no tenia reproductor de CD...

Anònim ha dit...

:`(