Benvinguts a l' AYMAMÍPUNTCAT

Els itineraris que es descriuen en aquest Blog no fan, en cap cas, la funció de cap guia excursionista o de muntanya. Si en seguiu algun, ho feu sota la vostra responsabilitat.
Abans de sortir a la muntanya, informeu-vos bé de la ruta, la méteo i el material necessari per afrontar-la.



SALUT i MUNTANYES //*//

Ramon.


divendres, 30 de gener del 2009

una de cinema


doncs després de força temps de no anar al cine, l'altre dia vaig veure aquesta pel·li, en V.O.S.
res de l'altre dijous, em va semblar distreta. i encara busco la Lloll més enllà del fragment de segon en què va sortir...

1 comentari:

Anònim ha dit...

em sap greu dir-ho perquè el Woody no em sol desagradar i en ocasions el trobo genial... però no m'explico com aquesta pel·lícula pot arribar a tenir cap nominació ni premi: una successió de tòpics, un culebrot concentrat que no resulta ni creïble ni interessant; les actuacions i la música se salven, poca cosa més