Benvinguts a l' AYMAMÍPUNTCAT

Els itineraris que es descriuen en aquest Blog no fan, en cap cas, la funció de cap guia excursionista o de muntanya. Si en seguiu algun, ho feu sota la vostra responsabilitat.
Abans de sortir a la muntanya, informeu-vos bé de la ruta, la méteo i el material necessari per afrontar-la.



SALUT i MUNTANYES //*//

Ramon.


diumenge, 2 d’agost del 2009


Aquest matí
he patit un accident de cotxe quan anava a la feina. Jo no m'he fet res, però el cotxe se l'ha endut la grua.

La cosa ha anat així: a les 05:20h jo pujava pel carrer Dr. Roux i a la cruïlla amb Alt de Gironella, m'ha sortit de l'esquerra un cotxe que no ha respectat el "ceda-el-paso".

Instintivament tots dos ens hem esquivat, ell cap a la seva esquerra, cap a Dr. Roux; jo cap a la meva dreta, cap a Alt de Gironella. No ens hem tocat, però jo, sense prou angle de gir, m'he anat a encastar contra aquesta gran porta negra d'un aparcament que es veu a la foto.

Uns veïns han trucat la Urbana i jo a la feina (per avisar que arribaria tard) i al RACC.

L'altre cotxe ha fugit, ni s'ha aturat a veure si jo havia pres mal. Només he pogut veure que era un turisme vermell o granat.

Tot plegat un bon ensurt; ara a veure quan de temps haurà de passar per a resoldre-ho tot.



si no s'obre la imatge, clica aquí: Mostra un mapa més gran

.

4 comentaris:

Tom ha dit...

¡Menos mal que sólo ha sido un susto!
La verdad es que al volante hay un montón de gentuza...
Saludos

Jordi O ha dit...

ostres...

miscel·lAnna ha dit...

Carai!!!, això de treballar a l'agost de matinada no funciona gaire, com te les arregles ara per anar a la feina sense cotxe?
Bé, me n'alegro que no t'hagi passat res que és el més important, tot l'altre pot tenir una o altre solució més o menys engorrosa
petons

Ramon. ha dit...

doncs a treballar amb bici.
i el cotxe està per arreglar perquè la companyia d'assegurances -contractada al RACC- no n'autoritza la reparació fins que no tingui l'atestat de la Guàrdia Urbana.
i com que a l'agost tot s'atura, doncs no sé quan s'arreglarà tot aquesta història.
ja veig que marxaré de vacances i el cotxe estarà igual.
quin país... !!!!