divendres, 22 de juny del 2012

ben a prop de casa

De vegades, les coses que tenim més a prop ens són les més desconegudes. Passa allò que ho vas deixant -ja hi aniré- o fins i tot no ho coneixes. Això es dóna al Parc de Sant Llorenç del Munt i de la Serra de l'Obac, on certament no hi ha grans itineraris alpins, però sí indrets ben curiosos i força interessants.

Cap als Cortins, el cim de l'esquerra

Així doncs, l'Eloi ens engresca a fer un complet recorregut per aquest Parc, tot fugint de l'arxiconeguda La Mola.

Comencem des de Coll d'Estenalles cap als Cortins 959m, per anar després cap al Montcau 1056m i tornem al Coll d'Estenalles.

al Montcau 1056m

Hi dinem i fem un assaig de migdiada abans d'anar cap a l'Alzina del Sal·lari on hi deixem el cotxe i iniciem una ruta, més o menys circular, per pujar el Castellsapera 939m i continuar cap a la Bauma de la Porquerissa, la Font de la Pola, Quarto de Reixa i Hospital de Sang.

Quarto de Reixa

Anem a buscar el Coll de Boix per retornar a l'Alzina del Sal·lari abans d'anar a fer una clareta i celebrar el "cumple" del Pedro, a Matadepera.

17 de juny, 2012

Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac
Eloi, Pedro, Pilar, Ramon.