Benvinguts a l' AYMAMÍPUNTCAT

Els itineraris que es descriuen en aquest Blog no fan, en cap cas, la funció de cap guia excursionista o de muntanya. Si en seguiu algun, ho feu sota la vostra responsabilitat.
Abans de sortir a la muntanya, informeu-vos bé de la ruta, la méteo i el material necessari per afrontar-la.



SALUT i MUNTANYES //*//

Ramon.


dimarts, 4 de novembre del 2008

la meva bso (la vida és un videoclip) Serrat a Montserrat


avui, mentre escalava amb el Cèsar a Montserrat (via Bego-Miguel-Kush a l'Agulla de Can Jorba http://www.ressenya.net/php/vimprimible.php?id=505 ), m'ha vingut al cap una cançó del Serrat que sempre m'ha agradat, i que em ve al cap, també, quan vull escriure quelcom i no m'inspiro.

no hago otra cosa que pensar en ti / Serrat

2 comentaris:

miscel·lAnna ha dit...

Veig que nous heu quedat aïllats...

Ramon. ha dit...

hola, no, nosaltres hem entrat per Can Jorba, des d'El Bruc i ni ens n'hem assabentat de la moguda a les carreteres...