Benvinguts a l' AYMAMÍPUNTCAT

Els itineraris que es descriuen en aquest Blog no fan, en cap cas, la funció de cap guia excursionista o de muntanya. Si en seguiu algun, ho feu sota la vostra responsabilitat.
Abans de sortir a la muntanya, informeu-vos bé de la ruta, la méteo i el material necessari per afrontar-la.



SALUT i MUNTANYES //*//

Ramon.


dilluns, 24 d’agost del 2009

Facebook a Vall de Núria


L’Eloi i jo ens coneixem de fa molts i molts anys
, de quan sortíem amb la UEC de Sants, per allà els 80, de quan la millor música, no? bueno, sí, això és una altra història...

Ara només coincidim de tant en tant, tot i que aquest de tant en tant es va allargant; la vida.

En la darrera trobada em va convidar a una sortida a la Punta Escuzana, Bujaruelo, en què hi venia gent diversa, entre la qual, la Queralt. S’havien conegut amb l’Eloi al trekking del Baltoro, Pakistan, el 2006.

L’any passat vaig fer un trekking al Mera, Nepal, en què vaig coincidir amb una gent molt maca, d’entre la qual, la Carmen.

La Carmen havia fet el Baltoro el 2006 i jo el 2004; tots dos amb Banoa. Així que vam tenir el mateix guia baltí, en Shamsher.

L’Eloi, amb el Pedro i el Carles, va anar al Baltoro amb Banoa, m’havia demanat com m’havia anat a mi i ho va trobar bé.

Allí, doncs, van coincidir tots plegats.

Parlant amb la Carmen, m’explicava amb quina gent s’havia trobat al Baltoro.
Dues noies catalanes, la Núria i la Queralt, de Berga; i entre d’altres, uns nois de Mataró. De seguida vaig pensar amb l’Eloi, i ho vaig encertar.

Per tant, la Queralt que jo havia conegut a la Punta Escuzana, tots dos convidats per l’Eloi, era la que havia estat al Baltoro amb la Carmen.

Heu entès res?

Aclarit l’entrellat, confirmat amb fotos diverses, aquest dissabte hem caminat plegats per Núria la Carmen, la Queralt i un servidor.
















22 d’agost, 2009
Pic de la Fossa del Gegant 2805m
Pic de NouCreus 2799m
Pic de NouFonts 2861m
Pic d’Eina 2879m

Carmen, Queralt, Ramon.
.

1 comentari:

Unknown ha dit...

Que petit que és el mon!
Queralt