Benvinguts a l' AYMAMÍPUNTCAT

Els itineraris que es descriuen en aquest Blog no fan, en cap cas, la funció de cap guia excursionista o de muntanya. Si en seguiu algun, ho feu sota la vostra responsabilitat.
Abans de sortir a la muntanya, informeu-vos bé de la ruta, la méteo i el material necessari per afrontar-la.



SALUT i MUNTANYES //*//

Ramon.


dimarts, 26 de maig del 2009

força Barça !!!!


La vida està feta d'emocions
, alegres unes i dures d'altres. Anem creixent i anem descobrint que viure no és una feina fàcil.
Però malgrat que ningú no ens va demanar si volíem ser aquí, hi som. I ja que hi som, jo sóc dels qui creuen que se n'ha de gaudir tant com es pugui.

Les emocions ens fan sentir vius, encara que de vegades ens voldríem morir. Les il·lusions, els amics, els amors, les conquestes, les pèrdues...

Doncs el Barça també forma part de la meva vida, més com a símbol -per l'edat- que com a afició. I tot i que sóc del Barça, no es pot dir que sigui amant del futbol, encara que aquest any n'hi ha hagut per aficionar-s'hi veient jugar aquest equip.

I em farà il·lusió que guanyi la Champions. Aquesta possibilitat no es dóna cada dia, per això, aquest cop, m'afegeixo a la dèria col·lectiva que es viu aquests dies.

Aquesta és la música que el Guardiola els hi posa als jugadors durant els entrenaments i als desplaçaments. I sembla ser que els hi agrada força. A mi també, força. Força Barça !!!!


1 comentari:

miscel·lAnna ha dit...

A mi no m'agrada el futbol, però m'agrada que guanyi el Barça, peròhaig de reconiexer que el poc que he vist aquest anys amb aquest equip he vibrat.
No veure el partit, no tinc ganes de patir!!!!
sobre la múscia vaig sentir que si et connectes a colplay.com te la pots baixa gratuïtament
petons