Benvinguts a l' AYMAMÍPUNTCAT

Els itineraris que es descriuen en aquest Blog no fan, en cap cas, la funció de cap guia excursionista o de muntanya. Si en seguiu algun, ho feu sota la vostra responsabilitat.
Abans de sortir a la muntanya, informeu-vos bé de la ruta, la méteo i el material necessari per afrontar-la.



SALUT i MUNTANYES //*//

Ramon.


dimecres, 20 de maig del 2009

m'agrada Vall de Núria


El dissabte vaig ser a Núria
, trescant per les seves muntanyes, ben colgades de neu, per cert.

És un indret que m'estimo molt perquè en els seus cims em vaig iniciar a l'alta muntanya quan només tenia 15 anyets; ai, quins records.
I també és el lloc on m'agrada perdre'm quan em cal fugir de la vida.

Els hiverns d'aquella època eren molt severs; aquest hivern que hem deixat enrere m'ha recordat aquells hiverns passats. Sense goretex, folres polars, botes de plàstic, ni màrfegues aïllants, era molt més dur fer hivernals i bivacs. Però sens dubte que també tenia el seu encant, ho vivíem d'una altra manera, com tocava.

Avui (dimarts 19) han encetat a TV3 una sèrie anomenada "El paisatge favorit de Catalunya", en què persones famoses expliquen i donen a conèixer el lloc preferit del seu país.
En Toni Albà ha presentat Vall de Núria; l'Antoni Bassas, el Collsacabra; i l'Artur Gaià, el Delta de l'Ebre.

El video sencer té una durada de 46:53 minuts. La primera part, la de Núria, en té 17. És molt llarg, però si feu córrer el cursor del reproductor podeu triar el que volgueu veure...

Que ho gaudiu com jo ho he fet.

6 comentaris:

Zax ha dit...

Bones!!!
Ostres, jo el vaig veure ahir i vaig xalar de valent. –Quina fotografia!!! M’agraden tots aquests programes que mimen el nostre petit país!!!

Salut!!!

miscel·lAnna ha dit...

La Vall de Núria, Collsacabra, Delta de l'Ebre, i els que vindran, qualsevol recó del nostre pais es bonic i m'agrada, serà dificil triar... encara que hi ha entorns que t'envolten més que d'altres.
També vaig gaudir molt veient-lo
Records

Jaume J ha dit...

Doncs jo estic indignat!
Quin dispendi en mitjans aeris!!! un helicòpter per la presentadora i una avioneta per filmar l'helicòpter... vaja que hi podien haver anat en bici que és com es copcen més bé els paisatges i la seva gent. I això es fa des d'un mitjà públic amb els diners dels contribuents... i pobres contribuents si mai necessitem que un helicòpter ens rescati, ja sabeu a quan va la baixada de bandera...

Dani Rial ha dit...

Doncs a mi em va encantar, tot i que m´hagués agradat més que Nuria ho hagués presentat un conductor del cremallera o un pastor, el Collsacabra un descendent d´en Serrallonga i el Delta de l´Ebre algun dels traficants de haixix que desembarquen a la platja de la Marquesa...

Xavier Posa ha dit...

Doncs jo estic empipat perquè no ho vaig poder veure, sort del Ramon... que ho he pogut veure ara.
Quines ganes que m'has fet venir d'anar a Núria.

Salut!

Jordi O ha dit...

Lo dels helicòpters, sense comentaris, però com a profesional, la violació i manipulació del color em sembla fora de lloc!....