Benvinguts a l' AYMAMÍPUNTCAT

Els itineraris que es descriuen en aquest Blog no fan, en cap cas, la funció de cap guia excursionista o de muntanya. Si en seguiu algun, ho feu sota la vostra responsabilitat.
Abans de sortir a la muntanya, informeu-vos bé de la ruta, la méteo i el material necessari per afrontar-la.



SALUT i MUNTANYES //*//

Ramon.


diumenge, 10 d’abril del 2011

i tu, què hi dius?



Després d'haver fet una crida per a sortir el cap de setmana i d'haver obtingut silenci administratiu com a resposta, m'he disfressat d'urbanita diumenger i he sortit a passejar.


Mentre els Bombers corrien la seva cursa, jo he triat una xocolata desfeta i una ensaïmada a la recuperada Xocoa del carrer Petritxol tot llegint l'Ara.


Entre d'altres notícies hi ha la de la Consulta per la Independència que avui se celebra a Barcelona i a una vintena de pobles de Catalunya.


Doncs ara que començo a pensar que a les municipals no votaré ningú, he aprofitat l'oportunitat per a participar en aquest referèndum democràtic. Una democràcia que a l'EspaÑa Una, Grande y Libre, no entenen ni entendran mai.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ep mestre, a mi no em vas fer la "crida"!
Tal com estava la neige, al final vaig sortir de tranquis amb la bici a fer un tomet pel Vallès.

http://zaxmotorrader.blogspot.com/

Daniel.

Ramon. ha dit...

tens raó, Mestre, tu... ;-)
eiii !!!! veig que has recuperat el Blog, me n'alegro. ara mateix el poso al meu Blog.
una abraçada.